Garantie en Reparatie

Veel van onze klanten hebben apparaten van ons in huis staan, jij ook? En ja, die kunnen helaas kapot gaan. Natuurlijk helpen we graag om de apparaten te repareren of om te ruilen.

Omdat we meerdere soorten producten en diensten leveren, hebben we op een rijtje gezet hoe onze garantie werkt.

Apparaten in bruikleen

Garantie

Onze Mediabox XL en modem krijg je in bruikleen. Dan heb je tot het einde van je abonnement garantie. Werkt je apparaat niet goed? Heb je onze stappenplannen al eens geprobeerd? Veel van onze klanten krijgen daarmee hun apparaten weer werkend. Geen succes? Neem dan contact op met onze Klantenservice.

Blikseminslag, beschadiging, diefstal en verlies

Is je apparaat getroffen door blikseminslag, gestolen, verloren of beschadigd door brand of waterschade? Wat vervelend, bel ons dan even. Dan helpen we je snel aan een nieuw exemplaar. Is het apparaat opzettelijk beschadigd, dan berekenen we wel kosten.

Apparaten gekocht bij Ziggo

Garantie

Op apparaten die je bij ons hebt gekocht krijg je 2 jaar garantie. Op stekkers, kabels en signaalversterkers met het Kabel Keur–logo krijg je zelfs 3 jaar garantie. De garantietermijn gaat in zodra je het apparaat in ontvangst neemt, of zodra de monteur van Ziggo het apparaat heeft geïnstalleerd.

Reparatie

Is het korter dan 2 jaar geleden dat je het apparaat hebt gekocht en is het buiten je schuld om stuk? Dan heb je recht op garantie. Na je melding ontvang je van ons alle informatie over hoe je het apparaat terugstuurt per post.

Beschadiging , diefstal en verlies

Is er bij je ingebroken? Ben je apparatuur verloren of is je apparatuur beschadigd door brand of lekkage? Dan vervalt de garantieregeling bij Ziggo. Vergoeding voor (reparatie of vervanging van) beschadigde, gestolen of verloren apparaten vallen onder je inboedelverzekering. Neem hiervoor contact op met je verzekeringsmaatschappij.

Garanties op werkzaamheden

Op de werkzaamheden van de monteur geven we 28 dagen garantie. Ben je niet tevreden met het uitgevoerde werk? Bel dan binnen 28 dagen met onze Klantenservice.

Veelgestelde vragen

Waar moet ik mijn apparaat naartoe terugsturen?

Na je melding bij de Klantenservice krijg je per post een retourdoos van ons. Op deze retourdoos staat het retouradres.

 
 
 

Kom je er niet uit?

Neem dan contact met ons op.

Contact met Ziggo