Garantie en Reparatie

Natuurlijk krijg je garantie op bij Ziggo gekochte apparaten en op werkzaamheden uitgevoerd door onze monteurs.

Apparaten in bruikleen

Garantie

De garantie op apparaten in bruikleen geldt tot het einde van je abonnement. Werkt je apparaat niet goed? Neem dan contact op met onze Klantenservice.

Blikseminslag

Door blikseminslag kan je modem of digitale ontvanger kapot gaan. Laat het ons weten. Wij zorgen dan zo snel mogelijk voor een vervangend apparaat.

Beschadiging, diefstal en verlies

Is je modem gestolen, verloren of beschadigd door brand of waterschade? Neem contact op met onze Klantenservice. Is het modem opzettelijk beschadigd, dan berekenen we wel kosten voor het nieuwe modem.

Apparaten gekocht bij Ziggo

Garantie

Op de bij Ziggo gekochte digitale ontvanger krijg je 2 jaar garantie. Op stekkers, kabels en signaalversterkers met het Kabel Keur–logo krijg je 3 jaar garantie. De garantietermijn gaat in zodra je het apparaat in ontvangst neemt, of zodra de monteur van Ziggo het apparaat heeft geïnstalleerd.

Reparatie

Is het korter dan 2 jaar geleden dat je het apparaat hebt gekocht en is het buiten je schuld om stuk? Dan heb je recht op garantie. Na je melding ontvang je van ons alle informatie over hoe je het apparaat terugstuurt per post.

Apparaten gekocht via Sluit alles aan Webshop

De garantieregeling voor apparatuur die je via de Sluit alles aan Webshop koopt, verloopt via sluitallesaan.nl. Maar heb je een Interactieve HD recorder van het merk Cisco via de Sluit alles aan Webshop besteld? Dan loopt de garantieregeling wel via Ziggo. Neem dan contact op met onze Klantenservice.

Garanties op werkzaamheden

Op de werkzaamheden van de monteur geven we 28 dagen garantie. Ben je niet tevreden met de uitgevoerde werkzaamheden? Bel dan binnen 28 dagen met onze Klantenservice.

Beschadiging , diefstal en verlies

Is er bij je ingebroken? Ben je apparatuur verloren of is je apparatuur beschadigd door brand of lekkage? Dan vervalt de garantieregeling bij Ziggo. Vergoeding voor (reparatie of vervanging van) beschadigde, gestolen of verloren apparaten vallen onder je inboedelverzekering. Neem hiervoor contact op met je verzekeringsmaatschappij.

Veelgestelde vragen

Waar moet ik mijn apparaat naartoe terugsturen?

Na je melding bij de Klantenservice krijg je per post een retourdoos van ons. Op deze retourdoos staat het retouradres.

 
 
 

Kom je er niet uit?

Neem dan contact met ons op.

Contact met Ziggo