Aanvraag iDEAL-betaling

Je kunt met iDEAL betalen. Vul daarvoor het aanvraagformulier in. Klik op versturen. Binnen een uur ontvang je een e-mail. Je krijgt ook een sms. Daarin staat dat we de e-mail hebben verzonden. De e-mail bevat een link. Via deze link betaal je je openstaande saldo met iDEAL. Het bedrag is al voor je ingevuld.

Je kunt de e-mail voor iDEAL 24 uur per dag aanvragen. We versturen deze e-mail echter alleen tussen 8.00 en 22.00 uur. Houd daar rekening mee.

Heb je geen openstaand saldo? Dan ontvang je geen sms en een iDEAL link.

Hoe werkt het?

  1. Heb je geen openstaand saldo? Dan ontvang je geen sms en e-mail.
  2. Heb je wel een openstaand saldo? Je ontvangt binnen een uur een sms en een e-mail.
  3. Zodra je de sms ontvangt, kun je je internetverbinding vier uur lang weer gebruiken. Dat doen we zodat je de betaling kunt doen.
  4. Je ontvangt een e-mail met een link. Via die link betaal je het achterstallig saldo met iDEAL.

Heb je binnen de vier uur niet betaald? Dan wordt je verbinding opnieuw geblokkeerd. De iDEAL-link in de e-mail is dan ook niet meer te gebruiken. Je kunt wel een nieuwe aanvraag doen.

    Contactgegevens

  1. Je hebt nog geen voorletter(s) ingevuld.
  2. Je hebt nog geen achternaam ingevuld.
  3. Je hebt nog geen e-mailadres ingevuld. Je hebt geen geldig e-mailadres ingevuld.
  4. Je hebt nog geen telefoonnummer ingevuld. Je hebt geen geldig telefoonnummer ingevuld.
  5. Klantgegevens

  6. Je hebt nog geen postcode ingevuld. Je hebt geen geldige postcode ingevuld. Bijvoorbeeld 1234AB.
  7. Je hebt nog geen huisnummer ingevuld. Je huisnummer bestaat alleen uit cijfers. Vul eventuele toevoegingen hieronder in.
  8. Je hebt nog geen klantnummer ingevuld. Je klantnummer bestaat alleen uit cijfers. Je vindt je klantnummer terug op je facturen of in Mijn Ziggo.