Aanvraag iDEAL-betaling

UPC en Ziggo zijn nu samen Ziggo. Een aantal pagina's hebben we daarom in twee smaken. Wil je zeker weten dat deze pagina voor jou geschikt is? Voer dan je postcode in en je krijgt de juiste informatie.

Je kunt met iDEAL betalen. Vul daarvoor het aanvraagformulier in. Klik op versturen. Binnen een uur ontvang je een e-mail. Je krijgt ook een sms. Daarin staat dat we de e-mail hebben verzonden. De e-mail bevat een link. Via deze link betaal je je openstaande saldo met iDEAL. Het bedrag is al voor je ingevuld.

Je kunt de e-mail voor iDEAL 24 uur per dag aanvragen. We versturen deze e-mail echter alleen tussen 8.00 en 22.00 uur. Houd daar rekening mee.

Heb je geen openstaand saldo? Dan krijg je alleen een sms. Die krijg je op het mobiele nummer dat je hebt opgegeven. Je hoeft dan uiteraard niets te betalen.

Hoe werkt het?

  1. Verstuur onderstaand formulier voor het aanvragen van een iDEAL-betaling.
  2. Is je internetverbinding geblokkeerd? Je ontvangt binnen een uur een sms, waarna we de blokkering vier uur lang opheffen. Dat doen we zodat je de betaling kunt doen.
  3. Je ontvangt een e-mail met een link. Via die link betaal je het achterstallig saldo met iDEAL.

    Contactgegevens

  1. Je hebt nog geen voorletter(s) ingevuld.
  2. Je hebt nog geen achternaam ingevuld.
  3. Je hebt nog geen e-mailadres ingevuld. Je hebt geen geldig e-mailadres ingevuld.
  4. Je hebt nog geen telefoonnummer ingevuld. Je hebt geen geldig telefoonnummer ingevuld.
  5. Klantgegevens

  6. Je hebt nog geen postcode ingevuld. Je hebt geen geldige postcode ingevuld. Bijvoorbeeld 1234AB.
  7. Je hebt nog geen huisnummer ingevuld. Je huisnummer bestaat alleen uit cijfers. Vul eventuele toevoegingen hieronder in.
  8. Je hebt nog geen klantnummer ingevuld. Je klantnummer bestaat alleen uit cijfers. Je vindt je klantnummer terug op je facturen of in Mijn Ziggo.