Geïnteresseerd in een overstap naar Ziggo?

Heeft u interesse, maar kunt u nu niet overstappen vanwege uw huidige contract? Is uw contractduur langer dan 90 dagen en bent u geïnteresseerd in een overstap naar een zakelijk abonnement van Ziggo? Laat dan uw gegevens achter. Wij helpen u herinneren wanneer het wel kan. Zodat u op een later tijdstip kan profiteren van een passend aanbod.

Let op, u ontvangt geen bevestiging per e-mail van het ingevulde formulier.

    Contactgegevens

  1. U heeft nog geen bedrijfsnaam ingevuld.
  2. Vul hieronder de contactgegevens in van de technisch medewerker van uw bedrijf.

  3. U heeft nog geen voornaam ingevuld.
  4. U heeft nog geen achternaam ingevuld.
  5. U heeft nog geen e-mailadres ingevuld. Je hebt geen geldig e-mailadres ingevuld. Controleer het e-mailadres.
  6. U heeft nog geen telefoonnummer ingevuld. U heeft geen geldig telefoonnummer ingevuld. Controleer het telefoonnummer.
  7. U heeft nog geen postcode ingevuld. U heeft geen geldige postcode ingevuld. Controleer uw postcode, bijvoorbeeld 1234AB.
  8. U heeft nog geen huisnummer ingevuld. Uw huisnummer bestaat alleen uit cijfers. Vul eventuele toevoegingen hieronder in.
  9. Uw huidige provider

  10. U heeft nog niet aangegeven wanneer uw huidige contract afloopt.
  11. U kunt dit formulier alleen indienen als u ook aangeeft akkoord te zijn met de voorwaarden.
  12. Let op: als je huidige contract binnen 90 dagen afloopt, kun je nu al overstappen! Meer informatie over de zakelijk diensten van Ziggo of direct bestellen vind je hier URL: https://www.ziggo.nl/zakelijk/internet/. Of neem contact met ons op via 0800 - 0640