-
Het probleem is opgelost
Help jij andere mensen verder? Deel je kennis in de Ziggo Community.
-
Laten we het samen verder oplossen
Ga op zoek:
- Naar een wit stopcontact met 1 of 2 openingen
- Kijk ook goed in de gang en in de kelder
- Als je een groene kabel een stopcontact ziet ingaan, is dat de hoofdaansluiting
Hoofdaansluiting laten verplaatsen
Vind je de hoofdaansluiting niet op de plek waar je hem verwacht of zou willen hebben? Maak dan een afspraak om je AOP te laten verplaatsen.
Gevonden?
Goed zo! Klik op Ja, gevonden en geef aan welke hoofdaansluiting het is.
-
Nieuw wachtwoord voor Ziggo Mail instellen
a.Klik eerst rechtsboven op Naar Mijn Ziggo. Zie je deze stap niet? Ga dan omlaag naar stap b.
b.Klik op Producten.
c.Klik op Naar internet.
d.Onderaan de pagina zie je Ziggo Mail en hier druk je achter je e-mailadres op E-mail instellen.
e.Vul bij Wachtwoord je nieuwe wachtwoord in.
Herhaal dit wachtwoord bij Herhaal je wachtwoord en klik op Nu wijzigen.Gelukt!
Je nieuwe wachtwoord voor je @ziggo.nl e-mailadres is ingesteld.
Kun je nu inloggen op Ziggo Mail?
-
Ziggo Mail wachtwoord veranderen in Mijn Ziggo
Verander je wachtwoord voor Ziggo Mail in Mijn Ziggo
Een nieuw wachtwoord voor je Ziggo Mail e-mailadres, maak je in Mijn Ziggo.
Log in op Mijn Ziggo. Ga daarna hier verder.Mijn Ziggo inloggevens vergeten?
Weet je het wachtwoord of je login voor Mijn Ziggo niet meer? Ga dan naar Inloggegevens opvragen.