Overslaan en ga naar inhoud

Waarmee kunnen we je helpen?

Alles in de hand met de service van Ziggo

Wat kun je doen?

Werkt je wifi soms niet helemaal goed, of heb je een storing op je televisie? We helpen je graag een handje met het vinden van een oplossing. Chat of bel met onze specialisten of vraag het de community.

Waarmee kunnen wij je helpen? | Ziggo

Bel met Ziggo

Heb je extra hulp nodig? Dat kan! Bel onze servicelijn en we gaan samen kijken hoe we je wifi- of tv-ervaring kunnen verbeteren. We zijn iedere dag geopend van 08.00 tot 20.00 uur. 

Waarmee kunnen wij je helpen? | Ziggo

Chat met Ziggo

Wil je direct online een specialist spreken? Stuur ons een bericht via de chat. We kijken samen hoe we je wifi- of tv-ervaring kunnen verbeteren. We zijn 24/7 bereikbaar via chat.

Waarmee kunnen wij je helpen? | Ziggo

Vraag de community

Kom je er zelf niet helemaal uit? Vraag het aan onze community. Hier vind je superslimme Ziggo-klanten en specialisten die je graag een handje helpen. 

alles in de hand

Heb je een keer hulp nodig met internet of tv, dan vind je die in een handomdraai op ziggo.nl en de Mijn Ziggo app. Want je kunt echt zoveel zelf. We helpen je online, zodat je snel helemaal tevreden bent. Zodat je daarna weer snel door kunt gaan met de dingen die je leuk vindt. Zo heb je onze service altijd binnen handbereik.

Ziggo is getest als beste vaste netwerk van Nederland

Waarmee kunnen wij je helpen? | Ziggo